Stavba 1 - Podloží pod koleje

 Jak je vidět nádraží je malé. Řekl bych spíš miniaturních rozměrů. Jeho velikost je poze 100x40 cm. Rám je zhotoven z hoblovaných latí 40x1,5 cm. Uprostřed rámu je jedna výztuha na šířku rámu. Na rámu je deska dřevotřísky tloušťky 1,3 cm na které je po celém jejím povrchu nalepen pěnový podklad určený pod plovoucí podlahy. Tloušťka pěnového podkladu je 3 mm. Tato podložka slouží jako zvukové odhlučnění. Proč právě po celém povrchu základní desky ?? Odpověď je vcelku jednoduchá. Myslím že kdyby byla podložka použitá jen jako podklad pod koleje, tak při zasypání štěrkem by neplnila svou funkci. Štěrk po zakapání lepidlem by se spojil pevně se základní deskou a podložka by zvukově neodhlučnila průjezd vlaku. Pouze by imitovala štěrkový násep. Nic víc.

Na tomto obrázku je vidět celkové uspořádání modulu Kostelec