Plán kolejiště

Celé kolejiště by mělo kopírovat jednu místnost do tvaru U. Kolejiště je sestaveno s nenormovaných modulů. Časem je počítáno s průrazem ve zdi a pokračováním do vedlejší místnosti kde by se mohlo nacházet servisní nádraží a nebo jen odkladové nádraží pro všechny soupravy. Představa, že za zády návštěv zničeho nic vyjíždí náhodné soupravy vlaků mi přijde jako skvělá myšlenka.

Kolejiště je zamýšleno jako lokání trať v horách s dvěma zastávkami. Jedna zastávka jménem Kostelec je trochu větší s jednou remízou pro jedno stání a na jednom konci zastávky s výjezdem do tunelu. Její druhé zhlaví je ve tvaru trianglu.  To proto, že slouží jako křižovatka do koncového nádraží Jirkov a do skrytého nádraží Skryťákov. Je umístěna ve vyšších nadmořských výškách v lesích. Než se vlak dostane do koncové stanice Jirkov musí projet skalní rozsedlinou přes most a nabrat cestující v druhé zastávce Křížkov. Tato zastávka je umístěná ve středních polohách nadmořské výšky. Křížkov je malinkatá zastávka jen s malým přístřeškem a jednou odkladovou kolejí. Vlak dále přejíždí přes přejezd v lese a pozvolna klesá do nížin kde svou cestu ukončí v koncové stanici Jirkov.